27 Temmuz 2015 Pazartesi

Ben mücadelemden dönmem, yaylalarımızı size yedirmem

Havva Ana rantçılara karşı konuştu: Ben mücadelemden dönmem, yaylalarımızı size yedirmem

Yeşil Yol projesine karşı yürütülen mücadeleye AKP Genel Başkan Yardımcısı Süleyman Soylu ve Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu'dan gelen sözlü Havva Ana cevap verdi: "Ben mücadelemden dönmem"
Havva Ana rantçılara karşı konuştu: Ben mücadelemden dönmem, yaylalarımızı size yedirmem
AKP Genel Başkan Yardımcısı Soylu önceki gün yaptığı açıklamada Yeşil Yol projesine karşı bölge halkının ‘doğa kıyımı’ gerekçesiyle yürüttüğü mücadeleyi ‘PKK ve KCK’nin bölgeye sızma çalışması’ olarak değerlendirdi. Orman ve Su İşleri Bakanı Eroğlu da dün Yeşil Yol projesine karşı ‘doğa kıyımı’ gerekçesiyle mücadele edenlerin, yaylalara ev inşa edenler olduğunu öne sürdü. Eroğlu, Yeşil Yol karşıtı mücadelenin simgesi haline gelen Rizeli Rabia Özcan için de isim vermeden, “Orada birisi çıkıyor, bilmem ne dayı, bilmem ne teyze, bilmem ne abla. Böyle şey olmaz. Her önüne gelen çıkıyor bir yere meşhur olmak için, dozerin önüne geliyor” ifadelerini kullandı.
“Yaylalarımızı onlara yem etmeyiz”
Cumhuriyet'ten Damla Yur'a konuşan Rabia Özcan, “Biz çocukluğumuzdan beri burada yaşıyoruz. Vali, kaymakam kimdir? Ben, ben, ben, halkım ben” diye isyan etmesiyle hafızalara kazınmıştı. Özcan siyasilerin açıklamalarına şöyle yanıt verdi: “Defalarca dedim bu toprak benim toprağım. Ben bunun mücadelesini vermeyeceğim de kim verecek. Ben toprağımın mücadelesindeyim, ne ünü ne şöhreti. Kimseden korkmuyorum. İstediklerini desinler. Umurumda değil. Biri diyor PKK bilmem ne öbürü diyor ün. Bu ne; siz onların peşindesiniz ben değil. Ben kimsenin sözünü işitmem. Ben hayvanlarımı otlatacağım yaylayı asıl 3-5 çıkarcıya yem etmem. Beni isterlerse assınlar, istediklerini söylesinler ben mücadelemden dönmem.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder